Savetovanje: Javne nabavke – Primena u praksi i Obuka za polaganje stručnog ispita za službenika za javne nabavke

4. – 7. juni 2015. godine, hotel “Đerdap”, Kladovo

Tematski deo savetovanja

  1. 1. UGOVOR O JAVNOJ NABAVCI I IZMENA UGOVORA
  2. 2. REBALANS BUDŽETA I IZMENE PLANA NABAVKI
    – Usklađivanje budžeta (finansijskog plana) i plana nabavki
    – Postupak izmene plana nabavki i najčešće greške u praksi
  3. 3. DEFINISANJE DODATNIH USLOVA U KONKURSNOJ DOKUMENTACIJI
    – Finansijski, poslovni, tehnički i kadrovski kapacitet
  4. 4. POSTAVLJANJE MINIMALNIH TEHNIČKIH SPECIFIKACIJA U KONKURSNOJ DOKUMENTACIJI
    – Načini predstavljanja željenog minimalnog tehničkog opisa predmeta javne nabavke
    – Dokazi o ispunjenosti zahtevanih tehničkih specifikacija
  5. 5. ODABIR I DEFINISANJE POTREBNE VRSTE KRITERIJUMA
    – Najniža ponuđena cena
    – Rezervni elementi kriterijuma
    – Ekonomski najpovoljnija ponuda i metodologija dodele pondera
    – Preferencijali
  6. 6. JAVNE NABAVKE I RUKOVODEĆI MENADŽMENT NARUČIOCA
    – Odgovornost menadžmenta po Zakonu
    – Interni akt naručioca kao način lakšeg upravljanja, kontrole i ograničenja odgovornosti menadžmenta
    – Potreba i prednosti aktivnog učešća menadžmenta u sistemu javnih nabavki
  7. 7. NOVIJA PRAKSA I ODLUKE KOMISIJE ZA ZAŠTITU PRAVA
  8. 8. PRAKSA BUDŽETSKE INSPEKCIJE PO ZAKONU O JAVNIM NABAVKAMA
    – Utvrđene nepravilnosti u radu direktnih i indirektnih budžetskih korisnika
  9. 9. PROBLEMI U PRAKSI PRI IZVRŠENJU UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI
  10. 10. CASE STUDIES (STUDIJE SLUČAJA) – Primeri iz prakse
    – Specifičnosti nabavke hrane kroz definisanje dodatnih uslova i kriterijuma
    – Izvršenje okvirnog sporazuma – nabavka kancelarijskog materijala
  11. 11. PITANJA I ODGOVORI