Poslovanje direktnih i indirektnih budžetskih korisnika

21. – 24. januar 2016, Hotel „Putnik“, Kopaonik

Tematski deo savetovanja

  1. 1. Izrada plana javnih nabavki za 2016. godinu
    – Istovrsnost kao osnovni problem izrade plana javnih nabavki
    – Usklađivanje finansijskog plana i plana javnih nabavki
    – Primer unosa plana nabavki u aplikativni softver
  2. 2. Uslovi i kriterijumi u postupcima javnih nabavki
  3. 3. Stručna ocena ponude – najčešće greške u praksi
  4. 4. Izvršenje Ugovora o javnoj nabavci
    – Kontrola prijema dobara,usluga i radova
  5. 5. Centralizovane nabavke – primer Grada Beograda
  6. 6. Postupak javne nabavke primenom instituta okvirnog sporazuma za dobra, usluge i radove
  7. 7. Radionica: Okvirni sporazum usluge održavanja vozila
  8. 8. Pitanja i odgovori
  9. 19:00 Koktel – Promocija knjige „Javne nabavke u Republici Srbiji“ – drugo izmenjeno i dopunjeno izdanje
  10. 9. Izrada i podnošenje godišnjih finansijskih izveštaja za za 2015 godinu kod:
    – Direktnih budžetskih korisnika
    – Indirektnih budžetskih korisnika
    – Javnih preduzeća
    – Sagledavanje pojedinih konta i rezultati poslovanja
    – Utvrđivanje rezultata poslovanja
    – Obrasci na kojima se sastavlja i dostavlja završni račun
    – Zaključivanje poslovnih knjiga I čuvanje računovodstvenih isprava
  11. 10. Inspekcijski nadzor kod korisnika javnih sredstava
  12. 11. Pravilno iskazivanje imovine u godišnjim finansijskim izveštajima
  13. 12. Izveštaji Državne revizorske institucije i utvrđene nepravilnosti kod:
    – Lokanih samouprava
    – Javnih preduzeća
    – Ustanova obrazovanja i vaspitanja
  14. 13. Pitanja i odgovori