Akreditovana konferencija: „Vaspitni rad u domovima učenika srednjih škola Republike Srbije“

1.-3. april 2016, hotel "Jezero", Borsko jezero

Tematski deo konferencije

  1. Tematski deo – rad u plenumu
  2. 1. Osnove vaspitnog programa u domovima učenika
  3. 2. Uloga vaspitača u rešavanju problema učenika
  4. 3. Psihologija međuljudskih odnosa
  5. 4. Upoznavanje sa novinama iz Osnova programa vaspitnog rada
  6. 5. Učenik u mreži društvenih mreža
  7. 6. Pravilnik o dozvolama za rad vaspitača
  8. 7. Pitanja i odgovori
  9. Rad u grupama
  10. • Sekcija 1: Psihološke krizne situacije
  11. • Sekcija 2: Komunikacija
  12.   – Unutar ustanove
  13.   – Sa roditeljima
  14.   – Sa učenicima
  15. • Sekcija 3: Metode i tehnike rada u domu
  16. Poster prezentacija
  17. Evaluacija konferencije: Saopštenja koordinatora diskusionih sekcija, diskusija, usvajanje zaključaka.

Programski odbor:

 dr Jakov Kišjuhas 
Predsednik programskog odbora

Duško Babić
Dom učenika srednjih škola
„Jelica Milovanović”, Beograd

dr Goran Petković 
Dom učenika srednjih škola
„Angelina Kojić – Gina”, Zrenjanin

Branka Ilić
Dom učenika srednjih škola
„Brankovo kolo”, Novi Sad

Zoran Popović
Dom učenika srednjih škola, Užice

Maja Ristić
Dom učenika srednjih škola, Vranje

Organizacioni odbor:

Dušan Kominac
Dom učenika srednjih škola „Artem”, Kragujevac
Predsednik organizacionog odbora

Stevan Filipović
Dom učenika srednjih škola
„Brankovo kolo”, Novi Sad

Bratislava Petrov
Dom učenika srednjih škola, Zaječar

Marija Vukićević
Dom učenika srednjih škola, Trstenik

Zoran Radosavljević
Poljoprivredno-veterinarska škola sa domom učenika, Svilajnac

Pero Popović
Tehnička škola sa domom učenika, Apatin

 

Redaktor zbornika radova:

Lidija Kozarčanin

Uputstvo za poster sekciju i prezentaciju

  1. Petak, 1. april 2016:
    18:00 do 20:00 časova – Postavljanje
  2. Subota, 2. april 2016:
    15:00 do 16:00 časova – Prezentacija
  3. Važno: Naziv teme prezentacije (saopštenja, postera, Power Point-a i dr.) mora se prijaviti organizatoru pisanim putem do 25. marta 2016. godine, faksom na 011/655-76-30 ili mejlom na office@iep.rs. Prospekti/plakati se postavljaju 1. aprila 2016. godine od 1800 do 2000 časova. Za postavljanje postera poneti odgovarajući pribor, selotejp i slično.
  4. Teme: (Iz oblasti vaspitnog rada)
    • Segment života i rada u domovima učenika
    • Organizovanje aktivnosti
    • Sadržaji, programi
    • Manifestacije
    • Metode, oblici sredstva
  5. Ciljevi:
    • Popularisati vaspitnu funkciju domova učenika;
    • Kroz sažetu evaluaciju definisati rezultate, uspehe i probleme u svakoj oblasti vaspitnog rada u domovima učenika;
    • Ostvariti napredak u razmeni informacija i komunikaciji različitih sadržaja i ljudi koji se angažuju u oblasti vaspitnog rada u domovima učenika;
  6. Osnovni elementi koje treba da sadrži svaka prezentacija su:
    Tema, metod, ciljna grupa, efekti, rezultati, aktivnosti, dileme, teškoće, rešavanje problema, otvorena pitanja
  7. • Poželjno je da svaka ustanova sačini barem jednu prezentaciju, i uz nju prospekte, fotokopije same prezentacije ustanove ili nečeg sličnog što bi se moglo podeliti prisutnim učesnicima i medijima.
    • Prednost u izboru sadržaja imaju prezentacije koje se bave konkretnom temom iz pojedinačne oblasti vaspitnog rada.
    • Veličina postera treba da bude 70 X 100 cm.
    • Ideje o prezentaciji (audio i video zapisi i sl.) moguće je realizovati u dogovoru sa organizatorom do 25. marta 2016. godine.

Akreditacija:

Program Instituta za ekonomiju i pravo „Vaspitni rad u domovima učenika srednjih škola Republike Srbije“ je prihvaćen od strane ZUOV-a i kao akreditovani program donosi 2 boda u smislu stalnog stručnog usavršavanja.